Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Julen är över

Av Yvonne Liljeblad - 4 januari 2013 12:30

Två veckors ledighet har varit sååå skönt.Det bästa är att man får umgås med sina nära o kära.

Julen firades hemma hos oss med alla barn o barnbarn utan Marcus o Julia.

Marcus jobbade så de kom på annandagen istället.

Vi åt gott med barnen och spelade julklappsrace.Hm mycket drag blev det på en glassmaskin.

Dannne med familj stannade några dagar för att sedan åka hem o flytta in i sitt nyinköpta radhus.

Lycka till med det Danne o Malle.

Spike fick lite julklappar... bla en apa som han tycker så mycket om.

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Skapa flashcards