Alla inlägg under mars 2013

Av Yvonne Liljeblad - 3 mars 2013 22:30

Nu har vi mycket roligt att se fram emot.Mycket hundträning men även roliga träffar med kompisar.

  Rallydnadsträning....så kul

  Apporteringsträning i ridhus

  Apporteringskurs hos Cinna

  Tävlingslydnadskurs för Ingela

   Jesus Christ Superstar i Stockholm

  Kul helg med tjejerna i Jönköping

  Kvalitetshelg med mycket apporteringsträning o mycket tjater med härliga vänner.

Nu förstår ni att det är mycket kul att se fram emot .........

Av Yvonne Liljeblad - 3 mars 2013 21:30

Nu kan man snart kliva ur sitt ide.Jag ska erkänna jag är ingen vintermänniska.

Jag gillar inte mörkret men snart blir det bättre tider.

Ljuset kommer och även värmen hoppas jag 

Ibland blir inte allt som man tänkt sig o man faller............så blev det för mig i helgen.

Daniel med familj skulle komma efter lång längtan o väntan.De kom o fredagskvällen

var helt ljuvlig.

Lilla Nellie är snart 8 månader. 

Tiden går så fort o det händer så mycket som man inte vill missa.

Nåja vad är väl en kväll med familjen (som askungen skulle sagt)

Vi gick o lade oss o sen startade magen.Jo det är sant....magsjuka.

Daniel med familj styrde kosan hemåt på lörd-morgon.Vi vill ju inte att de ska få sjukan.

Sen låg jag hela helgen.

Vi skulle firat mannens födelsedag oxå med hans flickor o sambo men det blev ju heller

inget.

Roger tog några kort på Nellie & Spike innan de åkte.Spike är sååå duktig med Nellie.

Han pussar henne gärna.Hon pussar gärna tillbaka.Hon är inte något rädd tvärtom väldigt

intresserad.

Jag får vara tacksam över de stunder vi får.

    

Ovido - Quiz & Flashcards