Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Man ska ha husvagn!!

Av Yvonne Liljeblad - 7 oktober 2013 21:15

Ja det tycker iallafall jag.Nu är denna fantastiska sommaren över.

Vi byte husvagn tidigt i sommar.Ingen ny men för oss en fin vagn.

Det är så mycket roligare när man har en fräsch funktionell vagn.

Vi har åkt runt mycket. Vi har varit i Mariestad.En fantastiskt fin liten stad.

En sväng till Motala blev det oxå.

Vi har cyklar med oss o det är en frihet som Spike tycker är kul.

Tro det eller ej men vi hamnade faktiskt i Ullared oxå.Vilken fantastisk

man jag har som föreslår något sådant.

Efter 2 dagar o flera tusen fattigare åkte vi därifrån.

Vi landade en sväng på Engelssons i Falkenberg oxå.Där gick de sista pengarna.

 

Vi avslutar detta inlägget med en vårbild på vår älskade Spike.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards