Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Träning trots vinter o kyla

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå.

Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så roligt ihop.

Spike o Abbe hade hur kul som helst.De tittade inte åt tjejerna för det var roligare att leka o busa.

    

Vi kör även en hel del stoppsignal.Det måste vi få till *skam den som ger sig*

Pippifågeln har fått följa med en del.

Den tränar vi mest på att bara bära o det går bättre o bättre.

Jaktprov i sikte.Ja kanske i år eller nästa.Vi har ingen brådska.

   

Kul har vi iallafall.

Kram på er alla därute.Klä på er ordentligt o ge er ut.Våren kommer närmare för varje dag men jag försöker att inte tänka så mycket på morgondagen utan leva idag.

 
 
Ingen bild

Lotta Zeb Enzo

28 januari 2014 09:51

Åh va härligt det ser ut...längtar jag med kanske kan få hänga på ngn gång...kram

Yvonne Liljeblad

14 februari 2014 10:46

Klart du får Lotta.Du är alltid välkommen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 18:45

Ja det var vad vi gjorde.I fredags ringde Sofia från flatteklubben och undrade om jag kunde starta Spike på WT på lördagen.De hade fått återbud så det fanns plats.Jiippii   Klart vi ville det.Det var ju sista chansen för i år. Lena skulle följa med...

Ovido - Quiz & Flashcards