Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

MIn första blogg !

Av Yvonne Liljeblad - 18 augusti 2011 12:30

Nu äntligen har jag fått till en blogg för vår lille Spike.

Jag hoppas ni är många som båda kommer att gilla att läsa vad vi har att berätta och gärna skriver kommentarer.Det är så kul när någon skriver något   

Spike är nu 10 veckor o en underbar liten kille.Han är så näpen så man blir alldeles fjollig av att bara titta på honom.

Han är en duktig grabb som alltid är glad och gärna hänger med på våra galna upptåg.

Vi har börjat på en tävlingslydnadskurs.Det ska börjas i tid.

Spike är en försiktig liten parvel som inte bara rusar fram till allt o alla.Det tycker jag är skönt.

I helgen ska vi åka till Hättebadet i Tranås för lite campingliv.Vi ska ha med husvagnen så det blir första turen med husvagn för honom.

Vi har tänkt att ta en liten runda på stan på lördag och på kvällen ska vi till släkten.

Charlothe o Tord o barnen.Det ska bli så kul och nyttigt för Spike att umgås med barn.

Jag hör av mig snart igen och berätta om vår prins.

Kram alla där ute.


 
 
Linda, Inez, Drömma

Linda, Inez, Drömma

19 augusti 2011 15:13

Men åh har du fått hem en liten bebis iaf?! Hur kom det sig att du bytte ras skaffade en jaktlabbe?
Lycka till med nya stjärnan!

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

20 augusti 2011 10:16

Hej
Tack för lyckönskan.
Jag vågade inte chansa på en likadan till.
Jag vill inte vara med om det igen.
Labben är ju oftast en väldigt trevlig hund och att det blev en jaktlabbe är ju med tanke på att de är lite piggare o kvickare med tanke på vad jag ska träna så behövs lite fart.
Kram

 
Ingela

Ingela

19 augusti 2011 22:43

Han är så fin din lilla Spike!!! Vilket charmtroll! Kram

http://www.ostanvindns.se

Yvonne Liljeblad

20 augusti 2011 10:14

Hej
Ja han är ett riktigt litet troll.
Han charmar alla :)
kram

 
Anna

Anna

20 februari 2012 02:43

Vilken trevlig sida du har! Har varit och besökt några gånger tidigare. Har precis gjort en egen blogg :)

http://annaaaaajoh774.wordpress.com

Yvonne Liljeblad

23 februari 2012 14:12

Hej Anna
Tack för det.Din sida kommer säkert att
bli bra oxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards