Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Yvonne Liljeblad - 11 oktober 2011 20:31

Ikväll blev det träning på bruksa med kompisarna Linda , Inez och Drömma.

Jag har lånat bilden av dig Linda på dina gullesnuttisar.


Karro kom ochså med sin Emil och doggsen Melker o Tim.

Jag lånade en bild av dig ochså Karro




Det blev en bra träning med mycket störning,det kom en del hundar o förare som skulle ha kurs och några som tränade agility.

Spike tyckte det var jobbigt med hundarna som skällde men vi fick till några bra inkallningar.

Det blev en del kontaktträning oxå o stadga.

Sen blev det lite tjater förstås.Nu håller vi tummarna för Karro o Emil att bebisen snart pluttar ut.

När jag kom hem blev det middags lagning.Stekt panerad gös / potatis och dillsås.Det är så gott med gös.

Nu blir det nog inte så mycket mer idag.

Vi hörs snart igen :) Kram

Av Yvonne Liljeblad - 11 oktober 2011 20:19

I går strulade det med bilderna så här är ett nytt försök.

  

  Här har vi en stolt Theo med sitt fynd.....en rådjursklöv     Oj här kom det in ett kort på min yngste älskling.....Marcus eller som hans bror sa när han var liten Garcnus.   Här har Spike full fokus på husse när de är på valpkurs :)

Av Yvonne Liljeblad - 11 oktober 2011 06:30

Tisdag morgon och det är hög skön luft ute och solen skiner.

Jag är en sommar människa men när höstdagarna är som idag så är det underbart.

En dusch och sedan en kopp kaffe med maken är mysigt på morgonen.

Spike har hittat en tennisboll som han går o bär och kommer o lämnar till oss hela tiden   vilken liten gullig apportör vi har.

Ikväll blir det träning på bruksa med kompisarna.Det ska bli spännande o se om Karro kommer eller om hon har fått sin lilla bebis   

Igår kväll tog jag tag i strykhögen....är det någon mer än jagsom tycker det är så skittråkigt att stryka.Men det är skönt när det är gjort.

Nu är det dags att åka till jobbet.Vi kanske kan höras ikväll efter träningen.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards