Direktlänk till inlägg 15 december 2011

50års fest

Av Yvonne Liljeblad - 15 december 2011 18:00

förra lördagen var vi på dubbelt 50-års kalas.dET VAR SKOJ.gOD MAT OCH MYCKET DANS.....OJ VAD VI SKAKADE LOSS  DET ÄR JU SÅ SKITKUL O DANSA.

dET VAR MYCKET TREVLIGA MÄNNISKOR DÄR.

SPIKE VAR HOS SVÄRFAR....TACK SNÄLLA FÖR HJÄLPEN.DET HADE GÅTT SÅ BRA O DE HADE HAFT SÅ ROLIGT.SPIKE ÄR JU EN TREVLIG O URGULLIG HUND  

VAD HAR HÄNT MER UNDER VECKAN.KÖTTBULLARNA ÄR GJORDA SÅ NU LIGGER DE I FRYSEN.JAG HAR HAFT 2 DAGARS SEMESTER.SÅÅÅ SKÖNT ATT FÅ ETT PAR VARDAGAR.

ROGER VAR OXÅ LEDIG SÅ PÅ LUCIADAGEN GJORDE VI FRUKOST O TÄNDE EN MASSA LJUS O KOLLADE PÅ LUCIA PÅ TV.

DET VAR SÅ MYSIGT.

GRANNEN MARIA O JAG GICK EN PROMENAD I TISDAGS PÅ FM MED ALLA TRE HUNDARNA.DET GICK BRA.ABBE O SPIKE BUSADE SOM GALNINGAR.BELLA FÖRSÖKTE HÅLLA ORDNING PÅ DEM.

I ONSDAGS NÄR VI SKULLE GÅ PROMENADEN SÅ MÖTTE VI ÄVEN LENA MED MILLIES O EBBA.SÅ IDAG BLEV DET 5 HUNDAR PÅ PROMENADEN.DE VAR DUKTIGA ALLA 5 SÅ DET VAR INGA PROBLEM.

I ONSDAGS HADE VI JUL HAZARDEN HEMMA HOS MIG MED KURSGÄNGET.DET VAR KUL ATT TRÄFFA ALLA.

VI TOG EN GLÖGG FRAMFÖR BRASAN :

INTE VÅR ÖPPNA SPIS MEN LIKNANDE.

SEDAN BLEV DET GRÖT O SKINKMACKA....SÅÅÅÅ GOTT.

TACK SNÄLLA EVA SOM FIXAT ALL MAT.

ÄVEN SPIKE FICK SMAKA AV INGELA.HAN FICK EN JULMACKA MED SKINKA/RÖDKÅL/APELSINSKIVA MED SKAL.

GALNINGEN ÅT UPP ALLT TOM SKALET.

NU KAN NI FUNDERA PÅ GASERNA I HANS MAGE....TACK SNÄLLA FRÖKEN  

MEN SOM MAN KAN SÄGA SÅ ÄR DET BARA ATT GE IGEN.....HIHI NÄSTA GÅNG VI SES SÅ SE TILL ATT DINA VOVVSINGAR ÄR HUNGRIGA.

HAZARDEN JA VAD SKA MAN SÄGA.EN DEL HAR TUR I SPEL O EN DEL I KÄRLEK.

JAG HAR TUR I KÄRLEK MEN INGMARIE MÅSTE NOG SE OM SITT HUS VAD GÄLLER KÄRLEK 

MEN KUL ÄR DET ATT KÖRA DETTA SPEL.

NÄR ALLA ÅKT VAR DET DAGS ATT DISKA O SEN SE PÅ BONDEBRÖLLOPET PÅ TV.

SÅ SÖTA DE VAR 

NU ÄR DET DAGS ATT SOVA FÖR DET TAR PÅ KRAFTERNA ATT SPELA HAZARD

TACK TJEJER ÄN EN GÅNG FÖR EN HIMLA ROLIG KV'ÄLL.

GODNATT O SOV SÅ GOTT    

 
 
Ingen bild

Din "lilla" son

16 december 2011 21:01

Du är allt en liten fyllekaja du! Ta hand om Roger och Spiken (skruven?)

Puss!

Yvonne Liljeblad

19 december 2011 10:50

Hihi nä jag är en vacker svan.
Kram på dig o ta hand om Angelica

 
Thina

Thina

17 december 2011 15:37

Började sy för jag tyckte det var på tok för dyrt att köpa. Har typ liggunderlag samt sand i dom.
Ha en underbar julhelg
Kram thina

http://hotnshamless.se

Yvonne Liljeblad

19 december 2011 10:50

Ok då vet jag.
Det samma till dig.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards