Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Äntligen snö

Av Yvonne Liljeblad - 18 december 2011 21:30

Så skönt det är med snö.hoppas det kommer mer och att det ligger kvar.

spike tycker det är skitkul med snö.han letar sork som en galning.

i fredags kväll var en lugn hemmakväll med roger o spike.vi åt gott o drack gott.

i lördags var maria , abbe , spike o jag i skogen o körde uppletande.det var kul men kallt.

det gick bra,spike hämtade in grejerna en i taget till mig den lille prinsen.

på kvällen var vi hos christian på ostfondue afton.det var trevligt o gott.spike fick följa med o skötte sig så bra.christians ena katt var inne men de brydde sig inte så mycket om varandra.

det enda var när katten fick mat då var spike intresserad men vågade sig inte fram så han satt på behörigt avstånd o kollade avundsjukt på när måns åt.

söndagsmorgonen åkte vi in till stan o gick en stadspromenad.det var väldigt tyst på stan.var är alla.åker de bara till köpcentrum.det är synd tycker jag .man ska värna om köpmännen i stan.

på vägen hem stannade vi till hos maj o erik för att lämna en liten present o fika.

vi håller ju på att snickra små björkstolar för att ge bort istället för julblomma.det är uppskattat.

vi gick ner till smedjan för att lämna en och blev inbjudna på en whiskey.det var trevligt.

sen blev det tv-soffan.

 ungefär så här ser de ut.

kram på er alla därute.

 


 
 
Linda, Inez & Drömma

Linda, Inez & Drömma

19 december 2011 22:36

Tomtestolarna är ju kalasfina!!! Önskar jag bodde i hus så jag kunde beställa en av er! Tack för idag, kram!

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

20 december 2011 08:12

Ja de är faktiskt fina.Tack själv det var kul o gott fika.
Jag tror att jag kommer ikväll oxå.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards