Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Examen för sonen

Av Yvonne Liljeblad - 3 juni 2012 18:45

Nu har vi varit i Växjö för att fira Marcus som tagit *fil kand till behandlingpedagog *

Så stolt man är som mamma när de klarat något sånt här.

Han har varit så himla duktig o kämpat på.Nu har han ett semester vikariat på Rättspyk i Växjö.

Sen får vi hoppas att han får något jobb efter det.

Vädret var ju inte så kul.Kallt , blåsigt o lite duggregn.Men man är ju varm inombords.

En gammal bild men det kommer snart bilder från dagen :)

Lycka till i framtiden mitt hjärta.

Kram



 
 
Linda

Linda

4 juni 2012 14:28

Typiskt att jag tänkte våldgästa dig juuuust när du inte var hemma...
Förstår att du är stolt över sonen, det borde du vara! Härligt att han redan fått ett sommarvikariat oxå!

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

5 juni 2012 19:32

Ja det är typiskt för det är ju alltid kul o träffa dig o yrvädren :)
Jag ska gå en promenad i stan på måndag.Då kanske du har lust o hänga med.
Kram

 
Linda

Linda

5 juni 2012 21:42

Måndag.. nja kanske, det är ju då vi har vår träning... tänkte äntligen försöka komma igång med agilityn... men tisdag, onsdag eller torsdag?

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

7 juni 2012 08:45

Hm tisd ska jag träffa Maria i stan , onsd ska jag till Sörping på drop in o vaccinera honom , torsd ska jag på massage
Shit oxå.
Vi får höras så får vi se vad vi kan få till.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards