Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Spike 1år

Av Yvonne Liljeblad - 8 juni 2012 07:00

Idag har vi sjungit för Spike.Han fick en macka med leverpastej , ost o skinka,Den försvann i ett nafs.

Yihaa vad roligt det är att fylla år.

Han fick paket med godis o ben.

Ikväll blir det mer fira tillsammans med grabbarna.

Här är några bilder som Roger tagit idag på promenaden.

 
 
Sarah, Pippi o Wilda

Sarah, Pippi o Wilda

8 juni 2012 12:37

Ett stort grattis till fina Spike på födelsedagen!

http://flattar.wordpress.com

Yvonne Liljeblad

10 juni 2012 18:54

Tack snälla!
Nu är jag en stor pojke.skulle vara kul att träffa tjejerna o få busa lite.
Kram

 
Ingen bild

Ingela

8 juni 2012 13:16

Grattis till raringen!!

Yvonne Liljeblad

10 juni 2012 18:57

Tack snällac fröken.

 
Theo

Theo

8 juni 2012 15:56

Grattis, nu är du lika stor som jag!!

http://harpo-labradoren.se

Yvonne Liljeblad

10 juni 2012 18:56

Tack snälla.Ja nu är vi faktiskt riktiga män du o jag.

 
lena,millie,ebba

lena,millie,ebba

11 juni 2012 09:58

Stort GRATTIS till stora killen !!!!

http://www.goldentjejenmillie.se

Yvonne Liljeblad

12 juni 2012 10:02

Tack snälla för det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards