Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Härligt med semester

Av Yvonne Liljeblad - 25 juni 2012 16:05

Nu är vi på Fällvikens Camping på väg upp mot Luleå.det ska bli så himla kul att träffa våra vänner.Jag längtar men det är en bit att ta sig.

Gud så vackert det är här uppe.Höga fjäll o djupa dalar.

Idag har Spike o jag gått med Roger på en tur på golfbanan.det var skönt.Vi har kanonväder här.Kanske inte medelhavsvärme men vi har inte behövs skotteroverall än   

Precis nu har vi ätit lunch.stekt potatis / korv , nubbe o öl.............mums.

Som ni säkert vet så har ju Spike varit magsjuk men efter div diet (typ ris/verum hälsofil o hästskit)så mår han bra...

Lille gubben man mår ju så dåligt när han inte mår bra.

Just nu sitter jag ute o han ligger vid mina fötter o har koll så inga inkräktare kommer för vi äger ju den här campingen enligt honom.

Nu kom Roger tillbaka efter dagens diskning....hi det är tur att man har fostrat honom.

Imorgon åker vi vidare för att ta oss längre norrut.Vi ska försöka orka med att ta oss hela vägen upp.Vi har ju husvagnen efter så det tar lite tid.

Nu ska vi ta lite kaffe o sen blir det lite markeringsträningar med Spike.

Jag ska lägga in lite bilder kanske ikväll.

 
 
Ingen bild

Ingela

26 juni 2012 08:10

Skönt han mår bättre!!!!
Förstår du njuter av er semester! Och norr är ju helt underbart!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards