Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Härliga dagar i Måttsund

Av Yvonne Liljeblad - 30 juni 2012 21:58

En kort blogg med lite kort.Imorgon ska vi vända hemåt Östergötland.Vi har haft härliga dagar här hos Janne o Mia.

Mycket roligt har vi haft.

Skriver mer någon annan kväll men lite bilder får ni här.

 

Så här mysigt kan man ha med en öppen eld,

 

Maria o Janne har fått något kul på mobilen

 

Marias mamma o pappa har en border hane på 3år som heter Lucky.Spike o han har busat massor.de har haft så kul.

 

När man vaknar på morgonen så kan man passa på att smyga upp o lägga sig hos matte.Hon märker nog inte det.

Nu får jag sluta för idag men återkommer snart.

Kram alla mina vänner 

 
 
Linda

Linda

1 juli 2012 08:47

Mmm riktig eld luktar så gott och är så mysig.

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

4 juli 2012 10:31

Ja jag håller med dig.vi har köpt en Muurikka o ska bygga en eldstad till den.
Vi blev inspirerade.
Kram

 
Linda

Linda

4 juli 2012 23:14

Vi har oxå en murrikka som vi ska bygga eldstad till, just nu ställer vi den i en gammal grill :p

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

10 juli 2012 07:59

Kul.det är ju så mysigt.
Vi kan ju ta en murrikka kväll framöver.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards