Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Yvonne Liljeblad - 8 oktober 2013 21:52

Tänk vad tiden går.Juldagen 2011 fick jag veta att jag skulle bli farmor.Så underbart.

8 juli 2012 kom lilla Nellie.Det är det bästa som hänt mig sedan mina egna barn föddes.

Denna underbara lilla varelse.

Det ska bli så kul att få följa Nellie framåt i livet.

Nu har hon fyllt 1år.Det var en rolig dag med nära o kära.

Tack Daniel & Malin för att ni har gett mig livets efterrätt *ett barnbarn*

   

Pussar o kramar från farmor o bonusfarfar

Av Yvonne Liljeblad - 8 oktober 2013 10:29

En fantastiskt rolig o lärorik helg hade på ett underbart gäng.Vi tränade apportering.

Men framförallt umgicks vi o åt gott o drack gott.

Tack snälla Ewa för allt du gjorde så att denna helgen blev så fin.

Mycket skratt blev det oxå....ett litet klipp på hur det kan gå till att lägga upp träningen för dirigering.

Här är 2 som minsann vet.
 

Ovido - Quiz & Flashcards