Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Nu är vi på banan igen

Av Yvonne Liljeblad - 10 oktober 2011 18:56

Förra bloggandet gick åt helsingefyr.Skulle lägga in fler bilder men det funkade inte som jag ville.

Nu blev det både bra o dåliga bilder.

Veckan som gått har varit  bra.Spike växer o växer.

Vi var på klubben o tränade passivitet i lördags då det var tävlingar.

Det var så kul för det var en del kändisar där.

Karro,Melker o tim (o bebisen i magen) så gullig hon är nu Karro.

Maria med familj o Grimma o Majken.Bra jobbat Maria på plan nu är ni på G.

Evelina o Hollie och Hanna o Roxy (oohps nu blev jag osäker om det är rätt hund men tror det) i vilket fall så var de jätteduktiga.Skit att ni inte kunde fått den där sista poängen.

Linda var där med sina yrväder.....vi lät Spike o Drömma springa av sig efter tävlingarna.....shit vad snabb hon är.Spike kämpar för att hänga med men trots att han genar så hinner han inte ikapp.Men vänta några månader Drömma så blir du jagad :)

Grattis till Nancy o Mogge somtog sitt LP o klassvinst.Det är en fröjd att se.

Hurra för Sara som tog sitt LP i kl3 i söndags.Fy fasiken vad duktiga ni är.

Nu är du uppe i eliten.Var stolt över det och njut av dina underbara hundar.

Nu har jag varit duktig som skrivit här.

Nu vill jag ha massor med inlägg så jag blir peppad att skriva mer.

Kram alla därute

 
 
Sarah, Pippi & Wilda

Sarah, Pippi & Wilda

11 oktober 2011 11:20

Tack, vad du är gullig <3 Kan inte riktigt fatta än att vi äntligen är klara i klass 3 men det sjunker nog in sakta men säkert ;) Wilda har några dagar kvar på löpet sen MÅSTE vi ses!!!
Kram

http://flattar.wordpress.com

Yvonne Liljeblad

11 oktober 2011 14:45

Jag förstår för du har fått slita lite innan ni kom dit men då är det ju desto roligare.
Det måste vara kul att få börja med lite nya moment.
Det är klart att vi ska ses.Spike bryr sig ju inte om att hon löper men ok du kan väl säga till när du kan.Kram

 
Thina

Thina

11 oktober 2011 14:40

Nu har jag skrivit ett inlägg. Så det är bara att du bloggar på hihi. KRAM

http://hotnshamless.se

Yvonne Liljeblad

11 oktober 2011 14:45

Tack för den du :)
Jo nu ska här bloggas
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards