Alla inlägg den 1 november 2011

Av Yvonne Liljeblad - 1 november 2011 06:00

I går kväll gick Linda och jag en härlig promenad i stan.Vi gick runt strömmen.Det var en bra promenad med mycket som hände runt omkring.Människor som gick o sprang och hundar som skällde.Spårvagnar.Hundarna var så duktiga.

Jag provade att gå upp i en gallertrappa.Jag trodde inte Spike skulle våga men det gjorde han.

Han är riktigt modig nu för tiden.

Idag hade Linda med sig Inez eftersom Drömma har ont i en tass.Inez var så duktig.Herregud vilken kontakt de har.Man kan se hur stolt Inez är att ha en så mysig o bra matte.

Väl hemma så blev det *Den som dräper*.Det är en mycket bra dansk serie.Danskarna är så duktiga på att göra serier.

Nu är det sovdags igen så jag orkar hålla igång ikväll på kursen.

Tjingtjong tjejer ikväll ses vi och då ska jag allt visa var skåpet ska stå.....hihi.Vad tuff jag var nu.Nä det är nog jag som får se hur ni gör o era duktiga hundar.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards