Alla inlägg den 22 november 2011

Av Yvonne Liljeblad - 22 november 2011 20:30

Det har inte hänt så mycket hundaktiviteter pga att på kursen i tisdags klantade jag till det.

Jag skulle belöna Spike med trossen och kastade den rakt i huvudet på honom.Jag tror att han flyttade sig eller något men allt gick så fort.

Han visade inga tecken på att må dåligt så vi fortsatte att träna.

I onsdags morse ville han inte öppna höger ögat och han var så slö hela dan.Så vi ringde veterinären och fick komma dit.De tog febern , kollade hjärtat , kollade ögonen och div andra saker men allt var bra förutom att han var lite svullen i ögan och allmänt hängig.

Lille plutten.Fy fabian vad dåligt man mår när de inte mår bra.

I fredags skulle vi åka till Varberg till min syster o man.Då helt plötsligt var han som vanligt i ögat och hur pigg som helst.Skönt

Vi tillbringade helgen i deras sommarhus.Det var så mysigt.Det blev långa promenader och lite uppletande.

Syrran har gjort en så fin juldekoration som de har på trappan.Vi ska nog göra en likadan.Så här fin är den.

 

Jag har bestämt mig för att byta grupp igen hos Ingela.Det beror inte på gruppen utam tiden som kursen börjar.

På tisdagar har jag som mest på jobbet så det blir så stressigt.

Jag kommer att sakna er tjejer men vi ses ju ändå hoppas jag.

Här kommer lite blanda bilder.

               


Ovido - Quiz & Flashcards