Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Yvonne Liljeblad - 18 januari 2012 10:38

Tro det eller ej men i morse när spike o jag gick morgonpromenaden i stan

så gick vi lite vilse.

jag har inget lokalsinne.det är helt otroligt hur man kan gå så galet i stan.

jag kom ut på ett helt annat ställe än jag trodde.klockan gick så jag trodde jag skulle komma för sent till jobbet,men klev in genom dörren kl 07.29

spike var kanonduktig på promenaden.det kom folk lite då o då men ingen reaktion.han tycker det är lite läskigt när det är mörkt o det dyker upp människor bara sådär.

det hade vält en stor soptunna på ett ställe så där kastade jag in en godis och han vågade till slut kliva in o hämta den.(det var inget skräp i)

jag har fått tipset att köra mycket såna övningar o även klätterövningar o dyl för att stärka hans självförtroende.

i helgen ska vi nog åka till någon lekpark o klättra  o leka.

nu måste jag jobba vidare så hörs vi kanske ikväll....tjingeling

*ps om jag hittar hem     

Ovido - Quiz & Flashcards