Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Yvonne Liljeblad - 19 januari 2012 21:45

I dag efter jobbet blev det till att ta tag i stryktvätten.fy vad tråkigt det är men nu är det gjort för denna gången.

det hände inte så mycket mer sen.

i helgen blir det hundaktiviteter.

på lördag kommer maria med bella o ska köra ett specialsök hemma hos oss.så jag ska lägga ut preparaten på något klurigt ställe i morgon kväll.

på söndag kör kursen hos ingela igen.hon kommer nog o svimma för jag har inte tränat lydnad alls eftersom jag inte haft någon lust o det har varit annat o träna.vi håller ju på att ta bort spökena spike ser när vi är ute o går.

det går mycket bättre nu.

vi ska träna lite i någon lekpark i helgen oxå.

idag har jag anmält mig till en apporteringskurs.det ska bli så kul.den börjar i mars.jag längtar redan.

nu får ni ha en bra helg så hörs vi i helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards