Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Härlig promenad med Drömma o Linda

Av Yvonne Liljeblad - 7 november 2011 20:30

Ikväll har vi gått vår stadsrunda.Det är så kul att träffas.

Det händer mycket i stan så Spike får lära sig mycket.Vi gick en runda utmed strömmen och

 det är många som är ute o går o springer.

Jag tycker Spike börjar vänja sig och inte tycker att det är något otäckt.

Att gå över gallertrappor är inget otäckt alls nu däremot att gå på bron över strömmen

är lite läskigt och det kan jag förstå.Det låter mycket och vattnet strömmar under.

Sen stannade vi där det fanns några typ upphöjda platåer så där fick de sitta uppe på

och vänta.Det är nyttigt att träna stadga.

Nere vid Kungsgatan stod vi still en stund för det var mycket liv o rörelse.

Drömma fick hoppa upp på en bänk och vi tränade hantering.Hon var så duktig.

Det går framåt med det så det ska vi fortsätta träna.

Spike fick världens tokryck o blev jätterädd för en stock som låg i en slänt.Han stod o tokskällde

men Drömma o Linda gick upp o tittade o Drömma är ju inte rädd så när hon hoppade upp på

stocken så insåg Spike att det var lugnt.Då skulle han börja busa med henne trodde han.

Det var som vanligt kul o ses även om vi inte hinner prata så mycket med varandra men som Linda sa

det får vi göra när de är större o äldre.Då de bara kan gå promenad utan att vi måste tjata o gnata.

Sammantaget så var de jätteduktiga båda två.

Kram nu alla

 
 
Linda, Inez & Drömma

Linda, Inez & Drömma

9 november 2011 14:43

Även om man inte hinner prata så mkt så är det himla trevligt med sällskap och roligt med någon som tränar på ungefär samma saker :)

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

10 november 2011 07:33

Jaaa det är skitkul.Blir det torsd nästa vecka?
Kram

 
Ingela

Ingela

9 november 2011 23:36

Vad duktig han är din goding! Han växer så det knakar!!! Och ni är så bra!
Vi saknade dig i går. Kramar från mig

http://www.ostanvdindens.se

Yvonne Liljeblad

10 november 2011 07:32

Tack snälla för det.Jag kommer när jag känner att det funkar.
Kram

 
Carro och pudelpojkarna

Carro och pudelpojkarna

11 november 2011 17:02

Hej fina du! Jag och Saga tackar för presenten =) Vi måste ses snart, kanske för en promenad bara? Saknar dig och hoppas allt är bra med er! Kramis

http://www.pudelrace.se

Yvonne Liljeblad

14 november 2011 11:30

Varsågod.Hoppas jag får se lilla prinsessan snart.
Det är klart vi ska träffas....snart.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards