Alla inlägg den 25 september 2011

Av Yvonne Liljeblad - 25 september 2011 17:00

Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.

Här kommer en kort summering av veckan:

Dagarna flyter på som vanligt med jobb.Spike är ofta med mig och sköter sig bra.

En del dagar får han tokrycket o tycker nog inte det är så kul.

I onsdags var det kurs hos Ingela.Som vanligt får man mycket bra tips med sig.

Det går bättre o bättre att få Spike att vara hos mig trots alla lockelser med andra hundar o leksaker som flyger runt oss.

Det är alltid lika roligt att träffa alla.

Jag ska nog försöka ta med kameran någon gång så ni får se vilka gulliga ekipage vi är........

I fredags kom Marcus o Angelica för att tillbringa helgen hos oss.Det var kul.

Min lille plutt (23år) saknar honom mycket.Men det är väl så här livet ser ut.Nu har barnen sina egna liv.Men det är så mysigt när vi träffas.

I lördags var vi i Klacktorp skogen där Lena dukat upp sopplunch....mums.

Lena hade ordnat så Spike , Abbe och Theo fick ha en valpträff.Som tur var fick vi förare oxå följa med.

Det var så kul.Jag skriver ett eget inlägg ikväll med bilder så jag återkommer.

Idag söndag började valpkursen som Roger ska gå...

Spike är så himla duktig.De träna kontakt och han gick som ett ljus jämte husse.

Ni är så gulliga tillsammans mina två prinsar   


Ovido - Quiz & Flashcards