Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Yvonne Liljeblad - 1 mars 2012 19:00

nu var det längesen jag var här.jag har faktiskt legat nerbäddad i feber.fy fabian vad sjuk jag har varit.

jag ska aldrig mer säga att män blir så sjuka av en förkylning........

som ni kanske förstår så har det inte hänt så mycket.

jag har kollat alla serier som går på tv o gud vad mycket skit dom sänder men vad ska man göra när man inget annan kan göra.

det har inte blivit någon direkt träning så det ska bli spännande att se hur det går med spike på söndag.då ska jag äntligen vara med på kursen hon ingela.

det ska bli så kul.

underbart är det att solen skiner.man längtar ju till våren nu.,

jag ska nof träna lite apportering i helgen oxå.då blir spike glad.

nu hoppas jag vi hörs snart igen.

Ovido - Quiz & Flashcards