Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Yvonne Liljeblad - 19 mars 2012 22:15

idag när jag kom hem så skulle jag gå en tur med plutten men herregud vad det blåste.

spike blir alldeles galen av alla löv som flyger omkring så det blev lite aktiviteter i skogen.

vi körde stadga då jag lagt ut 3 grejer i skogen och när jag kom tillbaka så vände vi o gick åt andra hållet o tränade kontakt.

allt detta till spikes förtret.han fattar inget o vill bara springa ut o leta men han trippar vid sidan ändå.....gulleponken.

lite gnäll blir det men han sticker inte iväg.

efter lite träning ställde vi upp och han fick springa ut o leta.

han hittade snart första grejen o kom in med den o sen var det dags för nästa.

han är så duktig.det jag måste få till är avlämnande där han gärna kommer men jag vill ha honom sittande framför mig.

vi får träna på det för sig.

efter vår skogstur så blev det middagslagning......nu var jag så hungrig.

sen blev det hockey......................... 

det är som lekskola.måste man klappa till någon så man förstör för hela laget.

det är sånt som händer men tråkigt.

nu förlorade hv mycket tack vare smällen som utdelades.

nåja det är bara att hoppas att de vinner på onsdag annars kan man lägga all träning på spike för då är hockeyn över för denna säsongen.

nu är det dags för bingen.imorgon ska linda o jag träna på klubben.

det ska bli så kul.

kramar 

Ovido - Quiz & Flashcards