Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Yvonne Liljeblad - 5 mars 2012 20:30

i söndags var vi på kurs i ringarum.gud så kul det var.när vi kom dit så hade precis valpkursen haft sitt så vi träffade evelina o eddie.det var kul att träffa dom.lille eddie har vuxit o blivit så stor o gullig.

på kursen skulle vi köra igenom 1:ans moment utom hoppet.spike o jag har inte kommit så långt så vi får ta det i vår takt.

han var riktigt duktig tycker jag trots att vi inte tränat något speciellt.

jag har problem med läggandet så ingela visade hur jag skulle göra.det fungerade inte alls så ingela visade och vad tror ni han gjorde  kastade sig ner.

jag fattar inte vad jag gör för fel.ingela tycker att jag är lite för tävlingsmässig o det stämmer nog.jag måste skoja till det mer  

sedan körde vi två o två.vi skulle köra fritt följ i två minuter var.

jag tycker nog att han skötte sig bra.jag måste fortfarande hjälpa honom lite vid svängar men det funkade bra.

vi avslutade med platsläggning.när han väl lagt sig ner ordentligt så låg han bra o stabilt.

kul har det varit i allafall.så nu är det bara att träna på.

vad händer mer i veckan? jo på tisd ska vi hålla tummarna för hv71 så det håller kvar sin 4:e plats i tabellen.

på torsd ska jag äntligen klippa mig.det behövs för nu är håret förskräckligt.

på torsd ska lydnadsgruppen ha möte inför första lydnadstävlingen som går av stapeln på lördag.

det ska bli så kul.håll nu tummarna för att allt ska fungera.

nu är det dags o kolla på *30 grader i februari* ett alldeles galet tv program.

det ska bli spännande att se hur de löser alla konflikter.

vi hörs fram i veckan  

Ovido - Quiz & Flashcards