Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Trött , trött o trött

Av Yvonne Liljeblad - 5 september 2011 22:15

Herregud varför är man så trött.Jag brukar skylla på hösten men nu tycker jag att jag varit trött en längre tid.

Är det någon som har några tips på något som piggar upp.

Helgen i Kungshamn är över.Vi hade som vanligt skitkul.Tänk vad härligt det är när man får ha så härliga vänner som sina syskon.Jag vet att inte alla känner så för sina syskon men bortsett från mina barn o man så är de det bästa som finns.

Det blev mycket god mat , mycket tjat o mycket vin....  

Spike blev ju som alltid populärast.Han är så lugn o snäll.

T.o.m min svägerska som är sååå hundrädd vågade klappa honom.

Hon tyckte att han var så söt o framförallt lugn.

Han fick prova på att springa på klippor   gå på bryggorna var lite otäckt i 10 sek sen provade han o det gick ju bra   

När vi kom hem till Gårdeby så byte vi kläder o gav oss ut en sväng i skogen.

Gult var det överallt så nu har vi några kassar till att rensa.....men gud så gott.

Idag har Spike varit med på jobbet   det var inget roligt idag.Han var gnällig o tyckte livet var pyton.Jag messade Maria (extramatte :) hon kom hit o hämtade honom.Hon tycker så mycket om honom o har honom gärna.

Han fick följa med till hennes mormor o morfar och sen åkte de till stallet.

Så när de kom tillbaka var han ganska trött av all miljöträning.

Nu längtar vi till onsd då det är kurs igen och torsd då ska vi träffa kompisarna

Inez o Drömma. Det ska bli så kul.

Nu  är det dags igen ..zzzzzzzz

 
 
Lorna

Lorna

6 september 2011 10:40

Va glad jag blev när jag upptäckte att du hade en ny blogg :) Hoppas din trötthet försvinner snart. Jag fortsätter hosta och njuta av hösten. Älskar verkligen denna årstid :))))) Kram

http://lorna.bloggplatsen.se

Yvonne Liljeblad

6 september 2011 11:16

Jag ville ju ha en blogg om min guldklimp :)
Jag länkar till din om det är ok!
Ja hösten är härlig när det inte regnar...
Kram o krya på dig

 
Linda (& Inez)

Linda (& Inez)

6 september 2011 13:37

Åhh låter bra med fullt med gult i skogen, jag tänkte försöka hitta några att träna Inez på!!! Då tar jag med hennes snusnäsduk (arbetstecken) så kanske hon kan få jobba oxå! Ser sååå fram emot torsdag, gick faktiskt t o m och hade onsdag idag :p

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

6 september 2011 13:41

Ja det ska bli så kul.
Jag har inget speciellt idag heller :)

 
Ingen bild

Lorna

6 september 2011 19:18

Länka på du :)))

 
julia & Ajax

julia & Ajax

7 september 2011 20:36

åh vilken underbart söt liten hund du har ! :)
lycka till med allt framöver med lille man !

http://ajax.bloggplatsen.se

Yvonne Liljeblad

8 september 2011 07:39

Tack för det!
Lycka till du oxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards