Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Våren är här

Av Yvonne Liljeblad - 28 mars 2012 21:15

Vad härligt med vår.Tänk vad man kan längta till den o nu är den här.

Jag är en vår och sommarmänniska.Jag tycker inte om mörkret.

I måndags var det dags för ett uppföljningsmöte med lydnadsgruppen.Vi var inte så många för flera stycken hade förhinder.

Mötet flöt på och vi i gruppen är nöjda med tävlingen som varit och hoppas även de tävlande är det.

Nu är det bara att börja planera inför nästa tävling i maj och hoppas det går lika bra.

Tisdagen var som en vanlig dag.Arbete-äta middag-promenad-lite tv o sova.

I kväll skulle det varit kurs hos Ingela men vädrets makter var inte med oss tyvärr för jag hade sett fram emot det.

Det blev istället strykning av tvätt och lite träning med Spike i köket.Kontakt - kontakt o åter kontakt.

Det gick riktigt bra idag.

Vi tränade lite på upptag av dummies oxå.Hm han blir lite virrig då.Får se hur vi ska lösa det.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta.Vi hörs snart igen

 
 
Linda

Linda

12 april 2012 05:27

Jag kommer gärna ut till Gårdeby och tar en prommis med er snart. Drömma är i slutet av sitt löp nu.

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

13 april 2012 10:25

Jättegärna.Spike umgicks med en löptik i påsk så det gör inget om hon löpt färdigt.
Det blir så jobbigt för honom annars.
Vi kan höras snart / Kram

 
Annelie

Annelie

20 april 2012 07:58

Hoppas att ni har det bra och är laddade inför måndagen... Vi får höras om samåkning! KRAM

http://harpo-labradoren.se

Yvonne Liljeblad

27 april 2012 08:30

Tjingeling
Klart vi var laddade.Sorry att jag inte svarat.
Lite dåligt med kommentarer så det är inte så kul att blogga.
Känns som att ingen läser.
Nu ska jag inte gnälla mer.
Kram på dig

 
Linda, Inez & Drömma

Linda, Inez & Drömma

30 april 2012 20:07

Tack för idag :) Men jag hade förväntat mig en rapport här :p

http://blogg.passagen.se/liri

Yvonne Liljeblad

2 maj 2012 08:47

Jag vet.Jag ska skärpa mig men jag har tappat gnistan att blogga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Liljeblad - 28 januari 2014 09:30

Ja vi är ihärdiga.Jag längtar till våren o värmen.Nu är det kallt o blåsigt men vi kör på ändå. Vi har gjort en hel del härliga promenade bla med Lena och förra grannen Maria o Olle och alla hundar.Härligt att se att alla funkar så bra o har så rol...

Av Yvonne Liljeblad - 16 januari 2014 21:32


  Vem vinner???? Tungviktaren Askrikes Spike eller Stallets Diva??? ...

Av Yvonne Liljeblad - 13 november 2013 21:45

Ja det är väl vad man borde och jag har gjort slag i saken. Nu är det inhandlat ett halvårskort på House of Zen i Sörping. Jag har provat på tre olika pass och skit vad ont jag har i benen, men det är bara att ta tjuren vid hornen o kämpa på. ...

Av Yvonne Liljeblad - 27 oktober 2013 21:30


Ja så såg vår träningshelg ut....... I lördags träffades vi i Klinga.Planen blev att köra walk up fast vi gick på led istället för linje. Mycket fotgående blev det o störningsmarkeringar flög runt omkring oss.Visa fick vi förare hämta o visa hämt...

Av Yvonne Liljeblad - 20 oktober 2013 21:15

Tyvärr är kursen slut i apportering. 5 söndagar har vi gått kurs hos A-C Bengtsson.....så himla kul o massor har jag lärt mig. Bla har jag fått träna på att markera själv.Hm ja det är inte alltid så lätt men med träning så lär man sig. I helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards